مسابقه قطره ای از دریای انقلاب برگزار  شد 
مسابقه قطره ای از دریای انقلاب برگزار  شد 

مسابقه قطره ای از دریای انقلاب برگزار  شد 

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: هم زمان با ایام الله دهه فجر، به همت کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی و با مشارکت قرارگاه منتظران ظهور امام مهدی (عج)، مسابقه قطره ای از دریای انقلاب ویژه گروه های سنی نوجوانان برگزار شد.
شناسه خبر : 1147562 تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۳

حجت الاسلام «محمد تقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با ایام الله دهه فجر، به همت کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی و با مشارکت قرارگاه منتظران ظهور امام مهدی (عج)، مسابقه قطره ای از دریای انقلاب ویژه گروه های سنی نوجوانان برگزار شد.

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت افزود: در راستای اجرای این مسابقه، بروشور درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی تهیه شده و در اختیار نوجوانان قرار داده شد.

وی بیان کرد: قریب ۱۰۰ نفر از دختران و پسران نوجوان در مسابقه قطره ای از دریای انقلاب شرکت کردند که تعداد ۱۷ نفر از پسران و ۱۳ نفر از دختران موفق به کسب امتیاز بالا شدند.

حجت الاسلام سعیدی با بیان این مطلب که به نفرات برگزیده جوایزی اهدا می شود، ابراز کرد: پسران نوجوان برگزیده این مسابقه به اردوی تفریحی یزد اعزام می شوند و به دختران نیز جوایزی همچون محصولات عفاف و حجاب و وسائل ورزشی اهدا می شود.

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت ادامه داد: هدف از اجرای مسابقه قطره ای از دریای انقلاب، آشنایی و تبیین دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی برای نوجوانان بود.

وی با اشاره به این که یکی دیگر از ویژه برنامه های دهه فجر، برگزاری جشن انقلاب بود، اظهار کرد: این جشن همراه با بیان خاطرات دوران انقلاب توسط شفیقه شفیعی یکی از بانوان مبارز انقلابی شهرستان جیرفت بود.

حجت الاسلام سعیدی اضافه کرد: تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی از جمله المپیاد علمی فرهنگی راه روشن (بیانیه گام دوم انقلاب)، قطره ای از دریای انقلاب یکی دیگر از ویژه برنامه های جشن انقلاب بود.

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت عنوان کرد: هم زمان با شب ۲۲ بهمن ماه ویژه برنامه طنین تکبیر انقلابی با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی در مسجد برگزار شد.

وی در خاتمه یادآور شد: این ویژه برنامه همراه با پخش گلبانگ الله اکبر از گلدسته های مسجد و نورافشانی آسمان بود.

پایان پیام/ 586